torsdag den 22. september 2011

Fanø


Så, er alt mit habengut pakket ned igen, for i morgen, at drage til Fanø Strikkefestival.
Lørdag, skal jeg deltage i "Fokus på detaljerne" v/ Marianne M. Jensen og søndag skal jeg deltage i "Strik kombineret med blonder, tyl, knapper, pels...." v/ Dorthe M. Lykke Jensen. Da det er hele to workshop, er der en del jeg skal have pakket sammen (billedet viser kun en brøkdel af hvad er skal med!!!) Jeg glæder mig meget til at opleve Fanø og ikke mindst se alle de strikkere der invadere øen den kommende weekend.
Jeg føler mig ligeledes heldig fordi Emilie og Gertrud tager med mig til Fanø! Emilie har mange lektier der skal laves i weekenden og hun skulle bare være alene her i Hamburg, da Lars er ikke hjemme... Så, kan vi råhygge os fredag og lørdag aften sammen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar