torsdag den 1. september 2011

Skønne, skønne tomater....




Jeg er blevet fristet af disse skønne langtidsbagte tomater som jeg har set i det nyeste "Mad&Venner"
3 kg tomater, olie + lidt krydderier og 12 timer senere, har man 2 store glas med langtidsbagte tomater..... Jeg satte tomaterne i ovnen kl. 20.00 i går aftes, så da vækkeuret ringede kl. 6.00 imorges skyndte jeg mig ud i køkkenet for at se til mine tomater, de så lige så rynkede ud som de skulle og køkkenet duftede dejligt a la italiano... - men de manglede lige 2 timer mere og det fik de....
Jeg har lige smagt tomaterne oven på et stykke ristede brød med avocado, som smagte himmelsk..... De bliver helt sikker et hit her i vores køkken....
Tomaterne kan holde sig på køl i mindst et par måneder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar